resa

Idag är en sån dag som jag bara vill ifrån Örebro, det vore bara så skönt att ta semester från semestern typ. Att åka ifrån staden som jag har spenderat så mycket dötid i, dagarna har i princip bara sprungit iväg. Just nu vill jag mest av allt åka till någon främmande stad och bara ta det lugnt och andas in ny luft.
Det känns som det var ett tag sen jag var ute och reste och jag saknar det verkligen, det finns inget bättre än att komma till ett annat land eller ny stad och bara utforska. Så just nu drömmer jag mig bort om att ligga på en strand med havet framför mig eller sitter på ett mysigt café i en storstad och tittar mig runt. Jag vill bara ha en omväxling.
 
min forsta resa de... - BloglovinTravel | via FacebookI am a lonely Wolf. | via Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0