3 juni 2013

I helgen har jag mest tagit det lugnt och blivit glad över att det änteligen är sommar och juni! Så i fredags åt jag på uteservering och på kvällen/natten tog jag och Astrid en promenad och pratade massor.
I lördags så satt jag ute i solen nästan hela dagen och försökte få lite färg, det funkade inte jättebra men är lite brunare nu iallafall haha. På lördagskvällen åkte jag upp på stan och mötte Sofie, vi gick sen till Behrn och åt mat och kollade på lite Amerikans fotboll, sen åkte vi hem till mig och kollade på lite film och sommnade rätt tidigt. Under söndagen gjorde jag inte så mycket, saknade en person och bara väntade på att det skulle bli måndag typ.
 
Idag var det skola som vanligt och den sista riktiga dagen. Imorgon är det krampen (KÖTTA!) på onsdag är det typ grillning med klassen i stadsparken, på torsdag nationaldagen=ledig och på fredag slutar vi!!! woho
 
lite bilder från helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0