cykeltur

Igår åkte jag och mamma tidigt iväg till ett ställe lite utanför Linnköping för att cykla längs Göta kanal med min morfar och morbror, det var jättefint och varmt och en mycket trevlig dag dock lite jobbig cyklade ca 3 mil allt som allt, det var iaf jobbigt med tanke på min dåliga kondition haha.
På kvällen sen åkte vi till Klara, min barndomsvän som bor i närheten och åt middag där och så pratade jag och Klara om lite saker som hänt osv, men båda var väldigt trötta så vi tog det mest lugnt. Mamma och jag kom sedan hem runt halv 11 den kvällen och jag gick nästan direkt och la mig för jag var så trött.
 
Idag sen vakande jag runt 11 men gick inte upp ur sängen för ens väldigt sent... så hela dagen idag har jag bara tagit det lugnt, städat och förberett för kommande resa och nu äntligen tagit en lååååång dusch.
Imorgon väntar en tidig morgon för en shoppingtur i huvudstaden, ha det så bra mina fina.
 
ursäkta hur jag ser ut men jag bjuder på det...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0