5 juli

I fredags åkte mamma, pappa och jag till Stockholm. Medan pappa jobbade så tog mamma och jag en shoppingtur. Vi började på söder och gick sedan in mot centrum och tog de affärer vi ville, vi hade mest en lugn dag och gick in i de affärer vi ville, hade inga speciella måsten. Jag fick i alla fall med mig ex antal kläder hem (som kommer upp i ett annat inlägg för jag har inte tagit kort på dem än). Mamma och pappa stannade kvar i Stockholm över helgen men jag åkte hem och då mötte Hanna mig i stan så åkte vi båda hem till mig och hade en filmkväll, tog en promenad och pratade mest, sen sov hon över här hos mig.
 
vet inte riktigt vad jag gör för min...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0