workout

Jättemånga har som nyårslöfte att träna mer och komma i from mm. Det är inte ett utav mina men jag ska verkligen ta upp gymmet igen vilket jag och sofie faktiskt tänkte på innan nyåret(så ni vet)! Har inte varit så taggad men kände att jag verkligen behövde det, men jag tror nu för första gången på länge så vill jag verkligen träna, jag älskar känslan efteråt; när man är trött, svettig och man känner att man verkligen har jobbat hårt med musklerna. Jag saknar det!
Tumblr_mg4pqm0wyd1rnfejco1_500_largeTumblr_mga8n9pgu41s1cu25o1_500_largeTumblr_mfcjg1inqu1qfp5jso1_500_large

Kommentarer
Postat av: sofie

tror jag skulle få stryka "eat healthy" haha....

Svar: haha, ska försöka iallafall!
None None

2013-01-11 @ 14:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0