trevlig helg

Igår kväll så hade vi en liten tjej-kväll, jag, Hanna och Matilda. Vi lagade mat (såååå gott) kollade på magic mike, victoria secret fashion show, massa musikvideos och skvallra lite, det var iallafall mycket trevligt, perfekt fredagskväll. Jag kom hem runt 12 och gick i princip direkt och la mig. Imorse så åkte jag till gymmet (runt 9) och mötte upp Sofie där, vi tränade i ungefär en timme och sen åkte jag hem.
Vid ungefär 1 kom Hanna och Astrid hit, vi har druckit te, ätit muffins, jobbat med vårat grupparbete, försökt hitta jobb (vilket vi inte lyckades så jättebra med) och sen har vi fangirlat över att kollat på upp all night live tour och läst i deras bok. Har haft en mycket bra lördag hittils och ikväll ska mamma och jag på bio eller bara ha en myskväll här hemma med massa gott. Hoppas ni har en lika trevlig helg som jag har!
 
en bild på Hagrid! (Hanna, Gry, Astrid)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0