25.01.13

Det var skola igår som vanligt och efter skolan drog jag till gymmet för en instruktion, jag var så nervös innan men det var faktiskt kul. Efter det åkte jag direkt till Innebandyn, jag var helt slut i mina ben (från gymmet) men jag körde så hårt jag kunde ändå och det lönade sig för vi vann första matchen med 6-0! de andra matcherna gick lite sämre vi kom lika en med 1-1 och förlora den tredje med 1-2 så vi gick tyvärr inte vidare men alla var jätteduktiga ändå, jag är så stolt! Jag kom hem runt halv elva tror jag och gick typ direkt och la mig, så nu har jag sovit i 10 timmar och verkligen sovit ut, så skönt! Ska skriva klart några arbeten nu och sen ska jag åka till stallet med Sofie.
 
Tumblr_mh5msroecv1rznrkwo1_500_large2054564_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0