träningspass gånger två

Var som sagt igår och red, det gick så dåligt så jag knappt vill prata om det.... Vi hade ställt upp ett hinder och lagt fram några bommar. Hon brukar tagga till på det men nej.... jag fick henne knappt i trav och när jag väl fick det så gick det väldigt långsamt och det var bara ett allmänt dåligt ridning, jag är sååå inte nöjd!
 
Däremot så gick jag på mitt första yogapass för den här terminen, det var jättekul! Det var jag, Astrid och i princip massa tanter haha, men det var kul för då tänkte man inte på vad någon annan gjorde, det var iallafall kul att vara tillbaka och jag känner träningsvärken idag haha!
 
Tumblr_mgsdll2x4x1s1yem5o1_500_largeLife_is_beautiful_by_alejaqmed-d5253s0_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0