bra helg!

Igår agerade jag PT till Merri och Astrid på gymmet, det var faktiskt kul! Sen mötte jag upp mamma på stan och så åt vi sushi och gick på bio. Vi gick på Les miserables, den var bra men dem sjöng i princip hela tiden så det var inte så kul att se en film som var 2,38 och dom bara sjöng... men den var helt okej bra!
Idag gick jag upp runt halv åtta och åkte till gymmet, jag var den första där och det var otroligt skönt, sen kom det mest pensionerer haha. Jag åkte hem gjorde mig iordning och sen åkte jag till stan med familjen, gjorde några ärenden och åt lunch. Kom för typ en halvtimme sen och ska bara ta det lugnt nu och kanske plugga lite. Sen ikväll blir det antingen kolla på melodifestivalen eller gå på The Hives om det finns biljetter kvar dvs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0