sista sommarlovsdagarna

I Fredagskväll så hade jag och Astrid en jättemysig och rolig picknik med snack mellan himmel och jord, mycket behövlig och trevlig kväll!
Igår på dagen så åkte jag med familjen och badade och spenderade hela dagen där, på kvällen sen så skjutsade min syrra mig till Sofie, och vi kollade på lite tv (Beyoncé filmen!), kollade lite videos på yt, var lite ute på balkongen och kolla stjärnor, pratade osv. Vi somnade väl runt halv 3...? och sen imorse så gick vi upp och gick sen in till stan och mötte Emma, som jag inte har träffat på såååååå länge, så det var kul att prata lite om allt som har hänt osv.
Nu har jag städat mitt rum, förberett mig inför veckan som består av jobb... Sen har jag även övningskört lite, så himla kul var det, taggad på körkort!!
 
fint hjärta på himlen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0