The Host

Igår var jag och Sofie (som sagt) på The Host, och herregud vart ska jag börja? Den var otroligt bra, den var något alldeles speciellt, även fast många tycker att den påminner om twilight, avatar eller what ever så tyckte jag att den var underbart bra!
Jag tror inte jag någonsin har gråtit så mycket till en film. Visst var den sorglig men jag tror jag grät mest för att berättelsen var så fängslande och själva filmen i sig var så himla fin. Allt var bara så rörande haha!
Men som sagt, jag grät såååå mycket men den var såååå bra! Så jag rekommenderar verkligen alla att se den!
 
Tumblr_mekord8qwa1qc4ffvo1_r1_500_largeTumblr_mkeqp9jryd1s3lt8jo1_500_large
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0