lista

Hur har din dag varit? bra början med sovmorgon och resten skola
Vad skulle du ha hetat om du inte fått det namn du har nu? om jag vore kille tror jag att jag skulle heta oskar.
Vilket är ditt största beroende? choklad, kläder, vänner
Om du skulle bli psykiskt sjuk, vilken sorts sjukdom skulle du drabbas av? haha I have no idea
Vilken är din största skräck? sckräckfilmer!! och typ att dö ensam....
Vad har du funderat över på sistone? mycket framtid och sommaren
Vem är den mest kända människa du talat med? hm...
Vilket uttryck använder du lite för ofta? wierd, typ
Vad gör du när du är ledsen? typ pratar med Sofie, vänner. håller det lite inom mig...
Vad ser du fram emot just nu? 8 maj, sommarlov!
Vad lyssnar du på just nu? håkans nya skiva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0