kort skoldag

Haft en jättebra skoldag! Började halv 10 slutade 10.... jag hade en lektion och det var muntligt engelska nationella, vilket gick bra! Efter det så gick vi en liten stund till biblioteket och pluggade sen åt vi lunch och efter lunchen gick jag och tränade. Så skönt att det inte var så mycket folk där, då kunde jag verkligen göra allt jag ville, så jag är nöjd med passet också. Jag kom hem runt 13, tog en dusch, plugga, kolla på lite Glee avsnitt och fortsätter med plugget nu. Imorgon blir en relativt skön dag, börjar halv 10 och slutar 13.50, då väntar det väl plugg...
 
559558_511660832227942_1132854705_n_large
på det här humöret idag: http://open.spotify.com/album/1dWbdDyYwbhPoQ0MOtBPtM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0