fylld vecka

Det har varit en fullspäckad vecka än så länge. Var i stallet med Sofie igår och var på yogan efter det, kom sedan hem runt 8, åt och gick och la mig.
Idag var det skola igen, efter skolan var jag på gymmet en stund och sen gick jag vidare till frisören för lite mer slingor (bild kommer) När jag kom hem då var klockan runt 7 så jag åt då och har pluggat sen dess. Det var min långa förklaring till varför jag inte hunnit blogga haha, men jag tror ni överlever!
Imorgon i alla fall är det kort dag i skolan, ska kanske ta en snabbis på gymmet och sen träffa upp Sofie på stan, prata lite, kanske fika..? Och runt 18 ska jag på yoga! så får se hur mycket bloggning det blir imorgon... hehe.
 
Tumblr_mky33nnf7u1rwevs0o5_500_large
 
524503_10151536417212302_1762322856_n__1__large
dagens motto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0