trötttttt

Regnig och grå dag idag, skulle desutom ut i skogen med klassen med nåt med naturkunskapen, vi fick typ uppehåll då så det gick helt okej. Våran grupp var sist haha men det kanske bara är bra för då var vi nogranna!
Astrid följde med mig hem sen och vi bara tog det lugnt vi, kollade på lite klipp på youtube, lyssnade på musik och halvsovit, det var skönt bara ta det lugnt och prata lite.
Hon åkte hem vid åtta för hon skulle ha gäster och då åt jag och pappa lite sushi, mums!
Kollar nu på lite film med föräldrarna och äter lite godis, ska ta en tidig kväll och sova ut så mycket jag bara kan!
bye for now from a tired Gry!
 
bilder från veckan
hanna&jag
pilt power!
jag&astrid (idag trötta efter en dag i skolan och skogen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0