plugg plugg åter plugg

Blev ingen bloggning igår, jag var så sjuuuukt trött så jag somnade när jag kom hem och åkte sedan iväg och red, vilket inte gick så bra. Hade Essi igen, körde markarbete men hon var såååååå seg igår, antar hon var lika trött som mig..?
Idag iallafall slutade vi våran senaste dag (halv 4) kom hem gjorde iordning lite mat och började plugga. Det är skönt nu efterhand för nu är jag klar med allt och kan göra annat, har iallafall ca. 5 läxor och prov nu, men känner mig förberedd inför allt vilket är skönt!
Ska kolla på tv och äta nu sen ladda upp för kort-dag imorgon i skolan, skönt!
 
 
Natalie-portman-quote-favim.com-489555_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0