Live While We're Young - One Direction

Den nya One Direction singeln har släppts, men tyvärr inte av dom själva utan den har läckts ut vilket jag tycker är otroligt synd. Jag känner mig jättedum som har lyssnat på den i förväg men jag kunde bara inte låta bli! Den är i alla fall jättebra och jag kommer lyssna på den otroligt mycket nu och förmodligen lyssna sönder den, vilket är mindre bra.. Dom kommer iallafall släppa låten officielt klockan 6 ikväll och videon kommer finnas ute på youtube klockan 7 (i svensk tid).
Men här har ni länken till videon om ni vill se den i förväg och vara lika dum som mig...
update: videon har tagits bort på länken jag visade, men kolla som sagt på youtube klockan sju ikväll så finns den där!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0