home sweet home

Var som sagt på klassresa igår och sov över till idag. Vi fick gå från ånnaboda till kilsbergsgården, jag tror det är ungefär 5-6 km, och som ni ser på bilden under var den för mesta dels i det underlaget vilket jag kunde tycka blev jobbigt efter ett tag med allt snubblande bland rötter. Vi kom äntligen fram efter ungefär 1-2 timmar och många fikapauser och kartkollandespauser. Vi åt lunch, packade upp och gjorde oss hemmastadda. Senare på kvällen lagade vi mat tillsammans, hade musik tävling och lekte lekar. Själv tyckte jag det var jätteroligt, men vi slocknade runt halv 1 eftersom det var rätt jobbigt att gå osv.
Jag kom sen hem runt ett idag och har sen dess bara varvat ner och tagit det lugnt, ska ta mig nått att äta och sen ska jag öva på lite läxor och imorogon är det back to school och sen heeeeelg!
 
Har inte så många bilder att visa för vi ser så trötta ut och gör massa konstiga miner så tror inte tjejerna skulle bli så glada på mig om jag la upp dem hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0