08.09.12

Har varit på riktigt blogg-humör idag men vet tyvärr inte vad jag ska skriva...
Har spenderat dagen med min familj, vi åkte till en choklad-mässa i askersund, gott med choklad haha! träffade på julia där också, mycket trevligt att se tösen för det var så länge sen.. får se till att ses snart!
Kom hem, ja och linn kolla på VMA som jag skrev och har sen dess varit inne på datorn och bara tagit det lugnt.
Ska sätta på en film nu och äta lite gott sen ska jag försöka gå och lägga mig i bra tid för känner att jag börjar bli sjuk.. är hes och har ont i huvudet, inte bra!
men nej nu ska jag inte trötta ut er mina älskade få läsare med mer tråkiga saker.
ha en mycket trevlig kväll!
 
Tumblr_ma1dlypvrf1rfgmgxo1_500_large
1317520777154878_largeHldmnftx50a_largeTumblr_ma1mg7wa8f1qep56go1_500_large
Tumblr_ma1lnkmfba1qd6r1po1_500_large
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0