tidsinställd lista 100 saker!

SENASTE:
1. Dryck: vatten
2. Telefonsamtalet: pappa
3. SMS: Sofie
4. Låt du lyssnade på: Ride - Lana Del Rey
 
HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: nepp
7. Har någon varit otrogen mot dig: Inte vad jag vet.
8. Varit kär: yes
9. Förlorat någon speciell person: jaa
10. Varit deprimerad: alla har väl haft någon period, men inte så allvarligt.
11. Varit så trött att du somnat sittandes: om det räknas i bilen så ja haha.

DINA TRE FAVORITFÄRGER:
12. svart 
13. grå
14. vit (roliga färger haha)
I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny vän: si!
16. Fått ditt hjärta krossat: nopp!
17. Skrattat så att du har börjat gråta: haha ja gud ja.
18. Träffat någon som gjort en förändring i ditt liv: tror så ja.. eller man har väl förändrats nu i gymnasiet..?
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Det är det som jag gjort mest det här året!
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: neej, tror inte så..
21. Pussat någon kompis: Yes
 
BLANDAT:
22. Hur många av dina internet-kompisar har du träffat: don't know
23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 0-2, helst tjejer om man får vara så dum..
24. Har du några husdjur: japp, hade två men en söt kanin kvar nu.
25. Vill du ändra ditt namn: nja ibland kanske så folk utomlands kan förstå mitt namn men tycker om att det är unikt.
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Var med mina bästa, (i år: familjen) 
27. Vilken tid vaknade du idag: 06:00
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: sov..
29. Någonting som du längtar till: höstlovet!
31. En sak du skulle vilja ändra i ditt liv: inget jag kommer på...
32. Vad lyssnar du på just nu: Atlas Hands - Benjamnin Francis Leftwich
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: haha konstig fråga.. men ja.
34. Vad gör dig irriterad just nu: att jag vill ha mat! haha


OM DIG:
36. Vad är ditt namn: gry
37. Singel/upptagen: siiiingel
38. Stjärntecken: vågen
39. Kille eller tjej: tjej
40. Grundskola: Lilllåån
41. Gymnasie: Karolinska läroverket!
42. Högskola: -
43. Hårfärg: blond. orange typ...?
44. Långt eller kort: känns rätt kort för att vara mig men lite mitt emellan
45. Längd: 1,70
46. Vad gillar du gällande dig själv: hm.. typ mina kläder...? haha
47. Piercings: öronen, eller a ett har växt igen så... ett i ena örat haha
48. Tattoos: non!
49. Höger eller vänster: hööööger.
 
DIN FÖRSTA:
50. Puss: don't remember
51. Operation: tror inte jag gjort nån...
52. Piercing: igen? Öronen
53. Tatueringen: nothing
54. Bästa vän: olivia tror jag...
55. Sporten du spelade: simning..ne vet inte
56. Husdjur: två kaninpluttar
57. Vaccination du minns: vet inte, säkert stelkramsspruta eller nått liknande..
58. Konsert: runt 2005? men Magnus Uggla, Lena PH och Darin...


JUST NU:
59. Äter du: mat (eller ja ska..)
60. Dricker du: vatten
61. Är du på väg att: äta och duscha
62. Lyssnar du på: coldplay - charlie Brown
63. Väntar du på: att skolveckan ska ta slut!
 
 DIN FRAMTID:
64. Vill du ha barn: kanske..
65. Vill du gifta dig: jepp i framtiden.
66. Karriär i åtanke: hm.. nått med mode skulle sitta fint!

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
67. Läppar eller ögon: klädstilen, håret
68. Kramar eller pussar: Båda..
69. Kortare eller längre: Längre!!
70. Yngre eller äldre: Äldre men typ bara 1 år eller 2 
71. Romantisk eller spontan: båda men mest romantisk...
72. Snygg mage eller snygga armar: snygga armar!!!!!!!!!!!!
73. Tatueringar eller piercingar: isånnafall tatueringar.. usch för percingar.
74. Känslig eller inte: tillräckligt känslig, så att han förstår hur man känner osv..
75. Ragg eller förhållande: förhållande
76. Bråkstake eller tveksam: whuuuut?


HAR DU NÅGONSIN:
77. Kysst en främling: no, don't think so...
78. Gjort något sjukt spontant: har vi väl alla.
79. Tappat glasögon eller linser: nepp
80. Haft sex på första dejten: najn
81. Krossat någons hjärta: hoppas inte det..
82. Har någon krossat ditt hjärta: tror inte så..
83. Har du blivit arresterad: näpp
84. Dissat någon: yesss
85. Gråtit när någon dött: ja, vem gör inte..?
86. Gillat din tjejkompis (mer än som vän): hah nepp.
 
TROR DU PÅ:
87. Dig själv: jarrå
88. Mirakel: ibland så
89. Kärlek vid första ögonkastet: kanske inte kärlek men intresse kan ju "väckas" vid första ögonkastet
90. Himlen: nepp
91. Tomten: hhaha nejj.
92. Att kyssas på första dejten: det är väl okej
93. Änglar: nepp

SVARA HELT ÄRLIGT:
94. Är du kär: nej.
95. Vad är viktigast i ditt liv just nu: Mina nära&kära och skolan!
96. Ditt största misstag du gjort: inget jag vill ta upp här
97. Höjdrädd: ja fy...
98. Bästa film: oj svårt... men LOL och massa andra!
99. Beroende av: mina vänner! 
100. Har du svarat ärligt på alla hundra frågor: si seniora!
 
Undrar om någon orkade läsa hela haha.. men aja här får ni veta lite mer om mig- enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0