stallet

Blev ingen bloggning igår och det ursäktar jag för! 
slutade halv 10 åkte hem, åt och packade, åkte och klippte mig (kort blev det men är nöjd) Åkte sen till stallet med Sofie, vi red i ridhuset och jag börjar fundera på om Essi har ont i ryggen eller nått liknande för hon blir sur och rädd så fort man närmar sig ryggen eller ska hoppa upp... men hon tyckte det var bättre när jag red barbacka. Det är många barn och nybörjare som rider henne så hon kanske är van med barn som inte är så försiktiga och bara flamsar runt... får lösa det på nått sätt! 
Men red iallafalll barbacka, vilket nästan är skönare på henne för då lyssnar hon mycket bättre och hennes rygg är ju underbar. 
 
Hade en mycket trevlig dag istallet med min kära vän och andra hälft! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0