never stop for anyone

Varit i skolan idag som vanligt, varit lite depprimerande för att alla har pratat om karrofesten som är ikväll och vad dom ska vara och massa sånt, vill så gärna också gå! gaahhh blir så arg att jag som faktiskt går på karro inte får biljetter medans andra elever från andra skolor (till och med grisar!) får och inte jag!! och efter allt det så skulle jag lägga i mobilen i min väska och så missar jag!! så jag tapapr den från kanske 1,50 m höjd så mitt bästa skal gick sönder!why? whyyyyy?.......aja nog på klagandet. 
 
Efter skolan har jag pluggat lite och bara gjort sånt som man gör efter en skoldag, inget intressant.
Imrogon skola igen och då kommer man säkert få höra massa om ikväll...vilket inte kommer bli så kul, där emot kommer vi sluta tidigare (runt 2) då våran sista lektion är inställd vilket kommer bli skönt, ska då gå och kolla på lite skolsaker och sen på kvällen ska jag vara med sofia och ha en sleepover, mys!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0