friday night

Hade en myskväll med sofia igår kollade på film och lagade god mat. Vi båda somnade vid filmen så vi gick och la oss rätt tidigt. Vi gick upp runt 10-11 och åt en god frukost och så hjälpte jag sova att göra ett kort till ett kalas hon skulle på. 
Jag åkte sen hem, åt lunch och åkte vidare till stallet, sofie red Orvar för första gången och jag red Essi som vanligt hehe. Det gick jättebra och jag är väldigt nöjd över både henne och mig, en perfekt start på säsongen! 
Sofie red Orvar en liten stund bara p.g.a att det kom andra till ridhuset och därför skulle han bli hettsig osv. för att han är endast ungefär 4 och har fortfarande det unga i sig. Men jag tror det kommer bli mycket bra med den hästen till sofie, hon är så duktigt på ridning! Vi ska dit på onsdag igen, och då är det nog inte så många i stallet och då kan vi rida ordentligt och inte bli störda så det blir toppen!
 
bilder från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0