16.10.12

Vanlig dag i skolan, inget speciellt hände förutom att jag ramlade i trappen (igen!!) och ett helt kill-gäng gick bakom mig, jag ramlade liksom på väg ner så det såg helt sjukt ut, usch! trampade typ snett så har typ fortfarande ont i foten.. såklart så skrattade alla bara, tack för den! men äsch får väl bjuda på mig. 
Astrid följde med mig hem och vi har målat naglarna (igen) och lyssnat på musik och bara pratat o så. 
Imorgon skola igen, men slutar halv 10 vilket är skönt men ska klippa mig halv 12 så vet inte vad jag ska göra tills dess, och jag har fortfarande inte kommit på hur jag ska klippa mig.. hm. 
 
ungefär som den här första eller är det lite för kort..? kanske som den andra? help me!
 

Kommentarer
Postat av: sofaaj

Du har ju ängla hår men den första bilden vad ju fint!:D

2012-10-16 @ 20:29:50
URL: http://branders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0