vardagspladder

Det har varit rätt gles uppdatering här på bloggen vilket även har resulterat sig i statistiken... men jag ska försöka bättra mig, det har varit så mycket nu de här dagarna. I måndags var det skola som vanligt och när ja kom hem mådde jag inge bra så sov ända till kvällen så orkade inte uppdatera igår och sen hade jag bara gjort ett tidsinställt för igår. Men nu är jag back on track! Fick sluta tidigare idag och har sen dess pluggat och kollat på de sista avsnitten av portkod. Ska snart kolla på fashion och plugga lite mer. 
Imorgon är det skola och sen stallet, vi kommer förmodligen rida inomhus p.g.a snön som kommit! woho! 
på torsdag slutar vi 3 och på fredag är vi lediga! ska bli skönt med att ha en lite längre helg. 
nej ska inte uttråka er med mitt vanliga pladder och jag ska försöka göra några tidsinställda om jag hittar nått intressant att uppdatera om. xoxo! 
 
här kommer lite bilder på some beautiful boys
 

Kommentarer
Postat av: LINN

Jack och Finn <3<3<3<3

2012-11-28 @ 14:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0