stockholm 3

I lördags sov vi ut, efter dagen innan då vi hade varit ute i 16 timmar i sträck efter att få se dem, efter all tid vi var ute och allt vi gått så mår jag bra. Vi gick upp runt 11, gjorde iordning oss och begav oss mot city. Vi kollade i lite affärer, hittade 1D affischer som vi rev ned och tog med oss och satt och åt på pizza hut! Fem åkte vi med bussen hem, pratade om allt som hänt, och hur kul nästa år och framtiden kommer att bli! Vi lyssnade på massa bra musik och jag slummrade till en liten stund.
De tre dagarna i Stockholm har varit så otroligt roliga och jag kan inte tacka min älskade vän tillräckligt mycket för att jag har henne, du är bäst ska du veta!
 
planschen vi rev ned, min blev lite misshandlad tyvärr men älskar den ändå!
 

Kommentarer
Postat av: sofie

Love u!!

Svar: du är bäst hjärtat!
None None

2012-11-04 @ 16:50:26
URL: http://branders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0