dagens ridpass

 
Kom hem från stallet för inte så länge sen. Vi red först ut, skritta och travade bara, det var så pass blött i marken så vi ville inte riskera att ramla om vi skulle tagit en galopp. Vi red istället de sista 20 minutrarna i ridhuset, det började bra, hon var väldigt pigg och lyssnade på minsta lilla, men sen kom hennes vanliga fasoner fram då hon bara tvärbromsar mitt i passet utan anledning, bara ska bråka med mig, men efter ett tag så kom jag på ett knep och sen började hon lyssna på mig igen och gjorde som jag sa. Jag är nöjd med dagen iallafall, det var skönt att det slutade bra!
 
Tog tyvärr inga bilder så här kommer en från i våras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0