allt är möjligt

Nu har en av mina största drömmar uppfyllts! Jag har träffat One Direction.
Sofie och jag åkte till stockholm i lördags, kom till platsen, stod och frös och såg en och annan kändis. Efter 2 timmars väntan så kom äntligen killarna ut och hälsade på oss fans, pratade och vinkade. Fick ögonkontakt med en del av dom och varje gång höll jag på att svimma av!
Vi sov kvar i stockholm, typ pratade om det hela kvällen, kollade bilder och fnittrade som nykära tjejer haha.
På söndagen åkte vi till samma plats igen och tur som vi hade så var killarna sena till studion och skulle komma vilken minut som helst, så vi stod där helt uppspelta och tänkte att vi skulle få se dem igen!
I sista sekund så bytte vi plats och det var helt rätt sak att göra, för precis då åkte dom förbi i deras bild och vi stod en armlängd ifrån, jag fick ögonkontakt med Niall och vi log mot varandra.

Den här upplevelsen visar verkligen att allting är möjligt, det här var någonting som jag ALDRIG trode skulle hända mig, jag är så otroligt lyckligt lottad, jag är världesns lyckligaste tjej just nu!


jag som tagit bilden, stort copyright på den!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0