tidsinställd lista

Gör en sån här lista som alla andra bloggar (typ) också gjort, here you go!

nämn något som gjorde dig glad igår: långa pratstunden med mina vänner på mysigt café!

vad gjorde du klockan 8 imorse? sminkade mig.

vad gjorde du för 15 minuter sedan? kollade bloggar

det sista du sa högt? "ja, macka"

det senaste någon sa till dig? "Har du ätit nått?"

vad har du druckit idag? mjöölk, juice, vatten

någonting du tycker är fint: mina vänner!

godaste glassmaken? förutom alla ben&jerry så vanlij med chokladkross i lööööövv it

tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja gör jag väl, eller asså man kan bli intresserad o så vid första ögonkastet, men kanske inte RIKTIG kärlek.
sover du tungt? ja mycket!

drömmer du mardrömmar? kan väl hända, men inte mycket.

favoritklädsel? leggings och stor tröja!!

favoritlåt just nu? förutom alla 1D så, mirror - lil wayne och bruno mars!

vad gör dig glad just nu? typ choklad....forever alone haha

vad ska du göra härnäst? äta

favoritgodis? choklad ofcourse!

är du kittlig? ja, men kan stänga av det rätt bra faktiskt.

snarkar du? nej hoppas jag....

hur många kuddar sover du med? 3/4

sommarplaner? sommarjobb, frihet, london, resa, vänner!

äckligaste insekten? alla, men hatar gentingar!

stökigt eller välstädat? asså inte för stökigt men...

vad längtar du mest efter just nu? sommar och lov!


ge mig sommar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0