I know our time is near

Dagen i skolan har varit mycket tillängnad till plugg, så till en viss del skön då slipper man ju plugga lika mycket hemma. Det kändes ändå som den här dagen var rätt ovärd men skoldag som skoldag haha.

När jag kom hem har jag proppat i mig massor med onyttigheter, men det tycker jag att jag är värd (vet inte av vilken anledning men.. haha)

Imorgon onsdag, nationella och massa annat skoj (var ironisk så ni vet, så ni som är lite tröga i huvet fattar) och sen blir det väl vanlig skoldag. Efter skolan drar jag och josse till stan, beror väl lite på vädret men det är våra planer iallafall.

till alla directioners där ute: Imorgon så ska ju alla directioners rita detta tecken här nedan på eran handled om man är en evig directioner, hoppas ni alla gör det!


vilket jag redan gjort hehe...


min är inte lika fin men ni fattar principen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0