LISTA

nämn något som gjorde dig glad igår:

Tjejerna!

vad gjorde du klockan 8 imorse?

blev väckt av en stor fin hund.

vad gjorde du för 15 minuter sedan?

ändrade header

det sista du sa högt?

- jag sa nej. (haha)

det senaste någon sa till dig?

- kan du göra såsen?

 vad har du druckit idag?

juice, mjölk

någonting du tycker är fint:

mina vänner!

 godaste glassmaken?

vanilj med chokladkross!!

tror du på kärlek vid första ögonkastet?

vet inte riktigt

drömmer du mardrömmar?

ibland så

favoritklädsel?

på sommaren: klänning/ shorts+linne

 favoritlåt just nu?

dance - rebecca&fiona

vad gör dig glad just nu?

att det är sommar och jag ska snart äta jordgubbar!

vad ska du göra härnäst?

äta

 favoritgodis?

absoluta favoriten är marabou diam!

är du kittlig?

ja rätt så.

hur många kuddar sover du med?

1-3 st

sommarplaner?

vara med vänner, resa och mest ta dagarna som dom kommer!

 äckligaste insekten?

fästingar och myggor!! usch.

stökigt eller välstädat?

välstädat men det lyckas jag inte med så bra..

vad längtar du mest efter just nu?

finare väder och brunhet!!


Kommentarer
Postat av: sanna

svar: de kommer från gina tricot :)

2012-07-02 @ 20:15:51
URL: http://sannahagbergg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0