a list

namn: gry
piercingar: na.. har ett i örat för det andra växte igen, men annväder det inte så räknas inte.
tatueringar:  noll
längd: 170 tror jag..
skostorlek: 37 och 38.
hårfärg: vet inte rikigt hur jag ska förklara den... blond med lite bruna och röda slingor..?
fräknar: på sommaren så japp!
motto: what ever happends tomorrow, we have today
kär? hmm vet int..
önskar du att du bodde någon annanstans? ja det skulle sitta fint. men inte just nu.
anser du att du är attraktiv? i vissa fåtal stunder när jag känner mig glad.
vilket schampo använder du? loreal
vad är du rädd för? skräckfilmer, usch!
gillar du berg- och dalbanor? börjar gilla det mer och mer nu!!
senaste…
filmen du hyrde? det var kommer jag icke ihåg. 
låten du hörde: Ben Howard-Everything
låten du laddade ner? 3lau - we found love
personen du ringde? astrid
personen som ringde dig? mamma..?
tv-program du såg? PSL
person du tänkte på? klara för hon smsade mig.
boken du läste? dare to dream - one direction
personen du fick e-mail av? säkert fb eller twitter nått sånt intressant..
personen du fick brev av? kommunen "du har fått sommarjobb" brev
personen du fick sms av? klara
gången hela din familj åt middag tillsammans? några dagar sen..?
saken du köpte? godis igår...
 
favorit…
låt: E for explotions skiva Reinventing The heartbeat
sak att göra: skratta !
sport: ridning, simming.
kläder: även fast jag inte ännvänder det så ofta, klänning.
film: SATC filmerna men speciellt första.
bil: har inge koll på sånt.
serie: SATC, gossip girl, OTH och pretty little liars.
har du någonsin…
gråtit över en pojke? tror inte så.
gråtit över en flicka? japp.
ljugit för någon? såklart.
varit i slagsmål? na om inte syrran räknas haha.
blivit arresterad? nej
träffat någon från internet IRL? ja det har jag gjort. inga helt främmande människor utan jag har vetat vilka dom varit innan.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0