jag kan inte skilja på om jag vill vinna dig, jag kan inte skilja på om jag vill va med dig, jag kan inte skilja på om jag vill bli av med dig, jag kan inte skilja på om jag vill skada dig, men du om nån borde förstå att man inte gör såhär mot mig

Igår åkte jag och josefine till stallet, var där i typ 5 timmar fast vi gjorde bara iordning hästarna och red... men aja när man har så går ju tiden snabbare haha.
På kvällen åkte vi hem till josefine och jag sov där, skulle åka till coop med moppen men det slutade med att vi åkte först till coop och sen vidare ut på en liten tur runt överallt. Det var iallafall jättekul och härligt hihi!
vaknade idag med josefine vid min sida och bara hade det bra. tack för helgen gumman!
Idag har jag varit en liten stund på stan med mamma och annars så har jag bara gjort läxor och städat. Ska göra lite mer läxor och sen tar jag en dusch och går och lägger mig tidigt för att orka komma upp imorgon till skolan.



2 bilder från helgen

Kommentarer
Postat av: Maj - en bra träningsblogg

Så du rider? hur länge har dugjort de?=)

2012-01-16 @ 07:56:38
URL: http://majjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0