everytime you walk away you take a piece of me with you

Gårdagen spenderade josefine och jag i stallet, vi jobbade som aldirg förr och i "belöning" fick vi rida. När vi kom till ridhuset så hade de en privtlektion där så det var upptaget, då bestämmde vi oss för att rida i paddoken istället men det var is där så vi red ut istället där ute var det typ halt överallt också... men vi hittade en väg som var rätt lång som vi red fram och tillbaks på.
aja det är iallafall mysigt att bara vara där.
Idag har jag spenderat hela dagen hemma och kollat på gossip girl och tagit hand om min sjuka syster.
Imorgon tror jag att josefine och jag åker till stallet, får ta och prata med henne.


weheartit


en bild jag tog på timian bland de sista dagarna jag var där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0