we are young, wild and free

Lördags åkte jag och josefine till stallet. Vi red ut och det var mycket härligt osv. helt perfekt! På kvällen åkte vi moppe (älskart) till maxi köpte godis och sen hem till henne kolla melodifestivalen och film. Sov där och åkte hem på morgonen.
Fram tills nu har jag suttit på min trädgård, ätit godis, lyssnat på bra musik och pluggat. Det blir så mycket roligare att plugga om man kan sitta ute och ha det bra samtidigt.

Mitt lov har varit toppen, sofie och jag var i sälen vilket var awsome. Och helgen har varit lugn och skön. Sofie och jag har också bestämmt (typ) nu iallafall att vi ska till London i sommar, jag längtar SÅÅÅÅÅÅ!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0