27.02.12

Blev ingen ridning idag, fick en rejäl huvudvärk... Så istället har jag pluggat och typ "sovit"
På fredag är det nattlandbandyn och det ska bli jättekul! På lördag fyller min syster hela 18 år så det ska ju också bli kul för då ska vi ut på restaurang osv.
Så jag ser mycket fram emot helgen, men vem gör inte liksom haha?


jag och syster (liten jag ser ut haha)

var bara tvungen att lägga upp den här bilden också inte för den har nått att göra med inlägget men GUD vilken skillnad, kunde knappt tro att det var samma person haha!
(för er som inte vet är det Neville Longbottom eller a som han heter egentligen Matthew Lewis som var med i harry potter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0