The Vow

I helgen så kollade vi på filmen The Vow. Jag har velat sett den jättelänge men aldrig kommit till skott, alla som har sett den har sagt att den är jättebra och channing tatum som spelar i den här filmen är en av mina favoritskådisar så det passade ju bara bra. När jag såg på trailern så verkade den som en helt vanlig amerikans romatisk komedi, men jag tyckte den var ritktigt bra. Den hade det lilla extra, jag kan dock inte säga vad det var, den var jättefin filmad och jag älskade hur de bodde och allt var så himla fint bara sen var soundtracket till filmen helt underbart, vilket jag (konstigt nog) kan avgöra mycket om hur bra en film är.
 
 
64105994666596087_j83dccl0_c_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0