måndagens ridpass

Gårdagens ridpass var mycket kallt, trodde för en stund att jag skulle frysa ihjäl... Det var så pass kallt (-15) att vi var tvungna att ha ett lugnt ridpass för hästarna skulle inte överansträngas då det är svårare för dem att andas i den kalla luften. Så det var ett lugnt men roligt ridpass, vi började med att skritta runt, övade på halter och mest i volter, sen fick vi göra lite övningar från marken och som avslutning en liten "gymkana" tävling som jag för övrigt vann haha! Jag hade iallafall Karin och henne har jag bara ridit 2 gånger innan tror jag så utifrån det är jag nöjd, hann inte riktigt känna efter hur hon var för det var inte så ansträngande pass, men jag är nöjd och ser fram emot nästa vecka som också är den sista för terminen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0