jullov!

Ursäkta för ingen bloggning i princip igår eller idag! men jag var helt slut när jag kom hem igår från skolan så tog det bara lugnt och somnade i soffan haha... Fick lov igår iallafall, så otroligt skönt! Så idag tog jag en sovmorgon och så skulle vi egentligen åkt till stallet men sofie kände sig sjuk så vi rider två gånger nästa vecka istället. Så idag åkte jag och Linn till stan och köpte de sista julklapparna, träffade på Sofia på bussen så gick med henne en liten stund och pratade om allt som hänt osv. saknar henne och de i den gamla klassen faktiskt, får ta och träffa tjejerna på lovet någon gång! 
Nu har jag iallafall köpt alla julklappar så det är skönt, imorgon så ska jag kanske vara med Astrid en liten stund annars så är det väl julbak mm. som väntar. Är så taggad på julen nu! 
 
dagens fika med syster och mamma
såhär såg jag ut igår: klänning och kofta från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0