don't listen the voices in your head, listen to your heart

Har spenderat helgen hos Sofie, jag hjälpte henne att ta ut hundarna och var hennes sällskap. Vi tog många promenader och kollade mest på julfimer, tror det här har varit våran nyttigaste helg på länge, vi åt inte så mycket godis mm som vi brukar och vi var ute och gick rätt ofta. Det har iallafall varit en mycket julig och mysig helg med min vän och de gosigaste hundarna.
Nu ska jag kolla på lite avsnitt av O.C och plugga lite sen ska jag göra mig iordning för imorgon och kommande skolvecka som jag har en känsla av kommer vara rätt stressig...
 
Tumblr_meeq523d6z1rln8vao1_500_large
68093_451453008245294_520392587_n_large
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0