två bra dagar



jag och essi

josefine och pixie

Igår var jag och josefine i stallet, vi var där imprincip helt själva så det var mysigt. Först satt vi och åt och pratade massa om allt och inget, sen tog vi in våra hästar och börja rida. Jag är jättenöjd med henne och mig, hon var piggare än vanligt (kan bero på att det är lov) så därför gick det mycket lättare att rida, avslutade även att trava lite och skritta barbacka, det måste jag göra flera gånger! Vi åkte sedan vidare till marieberg, josefine köpte lite hästsaker och sen åkte vi hem.

Idag vakande jag väldigt sent, duschade och åt och sen åkte jag till stan för att möta upp sofie och vi gick sedan iväg till stadsparken för att ha en picknik, så vi satt där på en filt, pratade, skrattade och hade det bra!
Tack för de här 2 dagarna tjejer, vad skulle jag göra utan er?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0