LISTA

Lovar du att vara ärlig? japp

Du heter: gry

Smeknamn: har typ inget..

Låt som när du är ledsen sörjer till?: demi lovato - for the love of a daughter
Beroende av: mina nära och kära sen såklart godis haha

Vad tror folk om dig? ja du..har faktiskt ingen aning!

Stämmer det?: -
Vad får du oftast komplimanger för?: mitt hår, kläder

Vad säger du för att imponera på någon?: det tänker jag inte på

Hur imponerar man på dig?: snäll, frågar saker och gör så att jag skrattar!

Brukar du skratta för dig själv?: kan hända..

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hemligt..

Var bor du?: örebroooo

Trivs du där?: helt okej, men SKA flytta när jag är klar med gymnasiet typ.

Äger du några converse: yes i do.

Sprit, cider, vin eller öl: cider

Brukar du bli för full: nej

Vad har du för mobil operatör: halebop

Är du allergisk mot något: hm... inget vad jag kommer på

Har du haft sex idag: haha nej

Hur svarar du i mobilen: hallå? (beror på vem det är)

Vem ringde du senast?: mamma (?)

Vad sa du senast till den du pratade i telefonen med: ja, hejdå (minns inte)

Antal timmar sömn inatt: runt 6-7

Sov du ensam: nein, hade josefine vid min sida.

Brukar du komma i tid: jaapp

När mår du bra: när jag har de som jag gillar mest vid min sida!

När blev du fotad senast: idag tror jag

 

Hur känner du dig nu: glad men vill inte till skolan imorgon...

Vad tycker du om fötter: dom är inte så mysiga..

 
Vad saknar du: mycket
Hade du en bra kväll igår: jadå, var ju med bästa!

Favorit dryck på morgonen: juice

Rakar du benen: jaooo

När brukar du oftast gå och lägga dig: typ 10-11 och på helger när jag typ är trött

Är du blyg?: nja, ibland beror på situationen

Sysslar du med någon idrott: japp

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet inte rikigt, kanske inte kärlek men att man kan fatta tycke vid första ögonkastet tror jag absolut på!

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: typ allt haha!

 

Är du nöjd med ditt liv: ja, det får jag faktiskt säga även fast man kan sakna viss saker ibland.

Är du bortskämd: nej det kan jag inte säga att jag är.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: demi lovato, taylor momsen

Vad längtar du till?: sommar, london, gymnasiet

Har du bra vänner och äkta vänskap?: om jag har!

Hur gammal är du: 15!

Tycker du om någon just nu: klart!
Du samlar på: typ kläder haha

Gröna eller röda äppeln: röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen: typ sofie, josefine men smsar oftast.

Vilken tid gick du upp idag: typ 12?

När grät du senast: fredags tror ja.. (haha dumma film)

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: neje!

När går du upp ur sängen en helgmorgon: när jag känner för det.

Har du piercing: nein

Vill du gifta dig: nån gång ska man väl det?

Vill du ha barn: kanske men inte än på ett tag!

Är du bra på att laga mat: kung haha

Hur vig är du: nej usch såååå ovig

Vad dricker du helst när du är törstig: vatten eller mjölk typ

Tror du på ett liv efter döden: yes i do.

Tycker du om sushi: älskar det!
Vad äter du helst när du ser på film: godis

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Vilken ögonfärg har du: bruna, gröna, grå (?) 

Har du någon gång gråtit dej till sömns: inte vad jag kommer på





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0