we might feel lonley but we are not alone




sliten tjej? svar ja!

Nu har jag äntligen kommit hem och fått pustat ut!
Har varit på praoen, fick sluta lite tidigare för det var så lugnt så det fanns inget att göra.
Spelade fiol sen och den gick typ sönder, eller den har en liten skada. Så nu är den inne på "reparation"
Kom hem för ca 1 timme sen och då åkte mamma och jag o handla. Så nu har jag slagit ner rumpan i stolen med datorn framför mig.
Imorgon händer ingenting spc, ska göra små ärenden på stan men inget intressant.
Sen på torsdag ska jag o sofie vara en liten stund och sen kollar jag på hennes träning.
På fredag så ska jag o några tjejer ha en film-kväll men inte säkert än, juste det får mig att tänka på att jag måste ringa dem!
aja ska väl ta o gö det nu, hade det bra så hörs vi sen/imorgon!

Kommentarer
Postat av: Fanny Almén

Svar: Ja, det var jag! Har du också varit där eller?:)

2011-09-13 @ 22:43:57
URL: http://fannyalmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0