"kärlek tar tid, precis som sås"

Var i skolan som vanligt idag. Efter skolan drog jag hem till josefine, där flummade vi runt, dansade fint och lyssnade på musik haha. En vanlig eftermiddag efter skolan för oss! du är bra du!
Imorgon så är det skola som vanligt och sen kommer klara hit! hon kommer runt halv 8, och runt 8 är det spökvandring, så vi ska förmodligen gå på den med några fler vänner. Jag kommer typ skita på mig, är sååååå lättskrämd, ja vi behöver ju inte ens prata om förra skräckvandringen haha.
Nej nu ska jag lyssna på lite taggningsmusik och skriva klart några frågor till skolan imorgon, hare så hörs vi senare/imorgon!

fina(not) bilder från idag

haha sofie och jag ser jättesmå ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0