sånt hära test igen då

vad heter du?
gry hammarlund

ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT: 
nada

BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV: 
 
haha, jadu…

ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:

mina vänner och choklad hehe…

VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS: 
 
haha okej :D<3

VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:

J

BRUKAR DU GOOGLA? 

ja nästan varje dag

HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:
 
jess

HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?

nej

HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN? 

fem hehe

HUR SVARAR DU I MOBILEN: 

typ ”hallå?” Eller om det är ett nummer som jag inte känner igen ”hej det är gry”

VEM RINGDE DIG SENAST?

mamma

BRUKAR DU KOMMA I TID: 

ja försöker i alla fall.

NÄR MÅR DU BRA:
 
När jag är med någon/några jag tycker om och gör mig glad.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST: 
 
Hm… idag tror jag?

HUR KÄNNER DU DIG NU: 
 
Trött och bara allmänt lite borta. Typ.

ÄR DU SMART:

alltid! Haha nja men bror på när.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?
 
Bara massor med plugg..

VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:

juice, te, kaffe

ÄR DU BLYG? 

till och från

HAR DU KYSST EN FRÄMLING?

noej

VAD GÖR DU IMORGON?

öppet hus på risbergska!

VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?

okej listan kan bli lång med det jag absolut mest ogillar är skräckfilm!!! Men såklart, mördare, pedofiler och sånt där annat är också något utav de värsta jag vet!

VAD LÄNGTAR DU TILL? 
 
Lööööörrrddddaaag!

VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?
 
1996 

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?: 
nej,, om inte typ kläder, väskor och skor räknas? hehe

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
of course

NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR: 
 
Hm… minns inte, men kanske när vi såg breaking dawn?

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
 
nein

BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:
 
inget av det

HAR DU NÅGON PIRCING: 

örat (det ena vuxit igen, men ska ta! Nån gång hehe…)

VILL DU GIFTA DIG: 

det har jag inte tänkt på, känner att jag inte riktigt är där än haha.

GILLAR DU ATT DANSA: 

ofc! Och extra mycket med mina älskade tjejer!

TYCKER DU OM SUSHI: 

så otroligt mycket! Det är seriöst beroende framkallande!

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS: 
yes

KNÄCKER DU DINA FINGRAR? 
ja bland annat haha

SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:
 
we can make the world stop – the Glitch mob

KAN DU LAGA MAT:
ja det tycker jag allt

BLIR DU BRA PÅ KORT:
 
mja…

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
 
den jag känner för. Men någon utav mina 2 älsklingar

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:

sofie vet.

HAR DU SNYGGA SKOR:

ja det må jag säga

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:

åh nejjj!

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:

jau

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:

nope

TRE FAVORIT FÄRGER:

har ingen sådär men svart, vit grå funkar ju till allt hihi

VAD ÄR KLOCKAN NU:
  
18.52 fifan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0