lugnt och skönt lov

fina sommarbilder!

 

Stallet idag med, Sofie hade en privatklektion idag för mig och timian. Vi har bestämmt att hon ska ha det varje lördag så jag kommer lite mer framfåt med ridningen.

Idag iallafall så körde vi lite dressyr och när jag väl började galoppera så hoppade jag ett hinder, känner mig inte så säker med hoppningen på timian. Jag har inte riktigt "lärt mig honom" än, men snart så!

Jag känner mig iallafall helt nöjd med min prestation. Sofie red lillan sen och gjorde imprincip samma som jag fast lite mer avanserad hoppning.

Hela lovet har jag och sofie varit i stallet, det har varit riktigt skönt att bara vara och ta det lugnt. Känns som jag har sovit ut nu och är uppvilad till skolan igen, är nästan lite taggad. Men såklart är det ju alltid skönast med lov!

 

Nu väntar mat och mys framför tv:en!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du ska se att det släpper snart! Se till att övertyga dig själv att du kan bara, för du KAN ju! Jättebra jobbat! :D

2011-11-05 @ 20:22:54
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0