underbara dagar med bad och vänner

Har varit noll uppdatering, för jag har haft underbara dagar med bad och vänner!
I tisdags åkte jag och sofie till henne, åkte en liten stund och bada men det var svinkallt! Sen åkte vi hem till henne och åt sen tog vi en VÄLDIGT lång promenad till ervalla och tillbaka, men så ska sommarkvällar vara spontana!
På onsdagen åkte vi en stund till stallet, men det var så varmt så vi/sofie red inte. Vi gick vidare till badet istället och badade där, senare kom det lite fler folk och det blev mycket trevligt!
På kvällen åkte jag hem med sofia och åt godis, kollade film och hade det väldigt roligt.
Idag åkte vi till hargebadet och bada och sola. Så nu är jag helt slut och har en rejäl nice bränna!
Tack för alla som har gjort den här veckan underbar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0