borghamn andra gången

Jag och sofie var som sagt i borghamn idag och träffade lite folk. Kom hem för inte så länge sen och snart ska pappa och jag åka och hämta sushi mums!
Imorgon ska jag, linn och pappa på typ vandring eller nått, men det brodde på vädret. Om det inte blir så ska jag o sofie till stallet just min mobil kanske kommer imorgon oxå! JIPPI!




älskar sofies underbara vita shorts, GE MIG DEM!

juste vill tacka för alla fina kommentarer och mitt besöksrekord har ökat väldigt! Är det någon som vet om jag blivit länkad någonstans?


Kommentarer
Postat av: X10 - En av sveriges mest uppdaterade blogg.

HEEEJ! Nu försöker vi att pressa mina unika så att du slipper vänta mer på att jag ska visa vem jag är. :) just nu har jag mellan 100 - 150 unika besökar och jag tänkte att jag skulle gå ut med vem jag är efter 200 besökare, för att öka chansen till att jag ska få ett högre antal unika besökare så kan man ju alltid göra ett länkbyte, eller tipsa sina vänner om man är extra nyfiken om vem jag är. :) Vill du veta vem jag är så besök min blogg och släng in en kommentar. :P Hoppas du i övrigt har haft en bra dag. :D MASSA PUSSAR TILL DIG MIN UNIKA VÄN <3

2011-07-26 @ 20:01:09
URL: http://xtio.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

varsegod:D

härligt att höra:P

2011-07-27 @ 01:47:35
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Sofie

finaste tjejen! Älskar dig och vi ska fixa det här! Förresten kul att du fått besöksrekord! :D

2011-07-27 @ 22:23:50
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0