bad bad och åter bad







Ingen uppdatering idag heller tyvärr. Har varit och badat vid en sjö ca.1 timme härifrån med mamma och linn. Det har varit jätteskönt i vattnet och underbart fint väder.
Nu ska jag äta lite kvällsmat och sen ska jag fortsätta packa inför helgen då jag och sofie ska och campa i omberg, det är jättefint badställe där också så det blir väl en hel del bad!
Jag ska försöka göra ett par tidsinställda men jag har ingen idé om vad jag ska skriva... aja jag får komma på något.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Ser och låter mysigt!:D Är det din syrras mobil på 1 bilden eller har du fått en ny! :o



Vill förresten se godiiiisseettt!! :O :(

2011-07-07 @ 21:59:40
URL: http://tingstorpsryttaren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0