every time i close my eyes i see your face

fin bild från ett höstigt new york! det är min absouluta drömresa!

 

Har tagit mig en dusch nu och ska ta en sen middag och titta på lite tv med familjen.

Imorgon som sagt så åker klassen på klassresa och vi kommer tillbaka på fredagen, så ingen mer uppdatering här då för antar att det inte är någon täckning uppe i skogen haha.

Det är så skönt att vi inte har några läxor längre! förutom 2 böcker som ska vara utlästa om 4 veckor OCH! på måndag ska vi ut på prao! förra gången var jag på min ridskola, det var toppen! men var slut efter varje dag när jag kom hem haha. Den här gången ska jag praoa på en resturang i stan där jag ska få göra lite olika saker, ska bli jättekul!

 

Men som sagt ska jag äta nu, hör av mig efter resan! ses och hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0